Noua colecție a lui Petrea!




Vă place, dați share!


    Bine v-am regăsit, dragi prieteni, în noul an!
   
Am observat astăzi că a trecut un an de când am început să postez pe blog lucrurile pe care le croșetez. În general aniversările mă întristează, fiindcă, ironic, oamenii se bucură sau par a se bucura de trecerea timpului, în schimb, pe mine, acest lucru mă deprimă.
Touși, după un an de blogerit pot spune că am motiv să dau petrecere fără regrete fiindcă aprecierea artei sub orice formă este redată are continuitate.
Așadar, vi-l prezint pe Petrea cu noua rochiță croșetată, compusă din partea superioară croșetată folosind piciorușul mic, cu sistem de închidere la spate - patru floricele albe croșetate deasemenea :) și fusta realizată cu motiv- ananas la care am adăugat broderia finală. Am folosit ca material polyacryl 100% , Bebe Batik, Alize, Șekerim , Red Heart - albastru, Micro Grande - roz.

Spatele cu floricele crosetate în loc de nasturi


Rochie partea din față

Fusta clos

No comments:

Post a Comment